تصویر

ما با ایده های کاری خود شما را راضی خواهیم کرد.

 

همکاری شما با شرکت ما در نتیجه مزیت های بسیار خوبی می رسد.هلدینگ عمرانی مهراز شهر آماده همکاری با شما در تهیه و تأمین کلیه مصالح و متریال ساختمانی می باشد. 

 

شرکت عمرانی مهراز شهر

شرکت عمرانی و ساختمانی مهراز شهر در تاریخ 1400/11/1 با پشتوانه و تجربه مدیران خود و جذب مهندسین مجرب , موفق به اجرای پروژه های ساختمانی و همچنین فروش متریال ساختمانی با بهترین قیمت مشغول می باشد.شرکت مهراز شهر با بهره گیری از علم روز , همراه با استفاده از اندیشه های نوین مدیران و مهندسین مجرب , موفق به اجرای پروژه های متعددی شده است.

این شرکت مفتخر است با عنایت به لطف الهی و با تکیه بر توان مهندسین و مهارت  و تجربیات ارزشمند در جهت سازندگی , عمرانی و آبادی کشور سهیم باشد.

تهاتر کلیه مصالح همراه با اجرا از پروانه ساختمانی تا کلید تحویل

هلدینگ عمرانی مهراز شهر آماده همکاری با شما در تهیه و تأمین کلیه مصالح و متریال ساختمانی به همراه پروژه های ساختمانی می باشد.این شرکت با تجربه های خود توانسته است پروژه های متعددی با موفقیت به انجام برساند و از نظر کیفیت و قیمت , اعتماد مشتریان خود را جلب کند .با انتخاب هلدینگ عمرانی مهراز شهر , شما میتوانید به صورتی آسان و با شرایطی مناسب , به تهیه و تأمین مصالح ساختمانی بپردازید.

شرایط:
  1. مشخصات کامل پروژه به همراه پلن اجرایی و معماری
  2. متریال مصالح درخواستی به صورت موردی به همراه اجرا یا بدون اجرا
  3. تهاتر پروانه و مجوز های ساختمانی به همراه طراحی خواهد بود.
  4. یک سوم نقد برای متریال و مصالح درخواستی زمان تحویل
  5. قیمت مصالح و متریال قیمت مصرف کننده روز بازار می باشد.

گروه مهندسین مهراز شهر دارای خدمات طراحی و اجرای ساختمان های مسکونی , اداری و تجاری با استفاده از جدیدترین روش های متریال ساختمانی , طراحی پلان های معماری اجرایی , نماهای کلاسیک , مدرن و سنتی , طراحی و اجرای تخصصی باغ , ویلا , استخر , آلاچیق , برکه و بام سبز ,ارِائه آلبوم نقشه های اجرایی با جزئیات کامل اجرایی و طرح های دو بعدی و سه بعدی, طراحی و محاسبه سازه های فلزی و بتنی و ارائه آلبوم کامل نقشه , انجام و پیگیری تمامی امور اداری جهت صدور سند های تفکیکی مسکونی و تجاری , رفع موانع و مشکلات شهرداری بدون حضور مالک.

فروش آهن چکی و شرایطی!

پرواز به رونق و خروج از رکورد , ما اینجا هستیم تا شما را در تأمین آهن چکی حمایت کنیم.آیا شما برای خرید و ساخت پروژه هایتان دچار نقدینگی کم شده اید؟میخواهید پروژه هایتان را با شرایط مناسب و درآمدزا به پایان برسانید؟همین الان عضو خانواده ما شوید و به مشکلات مالی خداحافطی کنید .ما با ارائه آهن چکی و تهاتری با کیفیت و نامحدود , از شما دربرابر شرایط بازار و رکورد محافطت خواهیم کرد از آهن چکی گرفته تا کلیه مصالح ساختمان همه ی محصولات ما به شما لبخند خواهند داشت.پروژه های خود را به ما بسپارید و با آرامش دل به سوی موفقیت حرکت کنید!

فروش انواع آهن آلات
  • آهن آلات:صفحه ستونی جوشی , پروفیل فولادی گیلان با ابعاد و سایزهای مختلف , نبش جات شاخه ای , ناودانی , سپریجات...
  • قوطی جات:شاخه ها و اندازه ها در کلیه سایزها
  • تیرچه:با بهترین جوش از برند های کار تهران , لاهور و فولاد
  • اکساسیو:در درجه های یک و دو و سه با بهترین مواد
  • ورق های کرکره ای:با طرح سفال , رنگی و غیره

این مجموعه تمام سفارشات شما عزیزان را در روز های عادی و تعطیلی به صورت تلفنی , حضوری و پیامکی در کمترین زمان ممکن در محل کارتان تحویل میدهد .هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است هلدینگ ساختمانی مهراز شهر

 

 

پل ارتباطی هلدینگ مهراز 

تلگرام

تلگرام

آدرس صفحه ما
کلیک کنید
اینستگرام

اینستگرام

آدرس صفحه ما
کلیک کنید
تماس با ما

شماره ما

تماس با ما
کلیک کنید
ادرس

آدرس ما

آدرس ما
کلیک کنید